Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 19 februari 2012

Cravings

Jag fick frågan av "lilla jag" om jag hade börjat få cravings.
Eftersom att jag surfar mest från mobilen kan jag inte svara på kommentarer eller kommentera bloggar. Brukar ta allt i en sväng när jag sitter vid datorn.
Men detta var lite kul. Så därför gör jag ett inlägg.

Jag har nog fått lite cravings tror jag. Ibland händer det att jag e grymt sugen på nåt som sedan inte alls är gott. Den är inte så kul. Men det händer att det är så gott som man fått för sig.

Men yoggi jordgubbsyoughurt är en favorit. Äter ca en halvliter om dagen. Mums!!
Satt på jobbet en helg när tanken på dens smak slog mig. Smsade J på en gång som snällt nog köpte hem en till mig.

Igår vart jag väldigt sugen på saltgurka. Är det fortfarande. Köpte en burk med tunna skivor från önos igår. Men i å med att jag mådde så illa så åt jag inga. Jag är lika sugen idag. Jag längtar hem till burken (å J) nu när jag är på jobbet.
Hoppas att den smakar så gott som jag fått för mig. För åh vad sugen jag är!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, jag har läst att gravida ska vara mycket sugna på saltgurka. Även glass. Inget av de lockar mig mer än vanligt, jag håller mig till mina älskade apelsiner jag :-) Coolt att du gillar saltgurka!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad roligt. Helt plötsligt kände jag mig inte alls konstig längre utan helt normal =). Hahaha, du och dina citrusfrukter. Får du inte ont magen?

      Radera