Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 7 februari 2012

Award

Jag har fått två blogawards. Från Libra och Lilla Jag
Libra hade spraystart med Synarela några dagar innan mig i november. Men fick avbryta på grund av ett felaktigt blodprov. På onsdag påbörjar hon sina injektioner. Jag håller mina tummar hårt för hennes ivf-resa snart är slut!
Lilla Jag började oxå med Synarela strax innan mig. Hon lyckades på sitt första ivf försök. Eftersom att Lilla Jag legat före mig hela tiden har jag kollat på hennes blogg för att se hur nästa steg kommer att vara, eller för att få svar i övrigt.

Då är det min tur att sända awarden vidare. Det är länkat, bloggnamnen, men jag har lyckats göra så att länkarna inte får någon annan färg än svart...dumt,



Lilla Egget - Ruvar just nu på sitt första frysförsök. Hon har även inspirerat mig att att lära mig virka.
Du Lilla - Ruvar just nu på sitt allra försöka försök. Idag skrev hon ett inlägg där det kändes som att hon tappat hoppet lite. Hoppas du hittar det igen Du lilla. Det är inte omöjligt att du plussar denna gång! Annars så kanske det blir nästa gång - vilket jag absolut tror du hinner. Jag gjorde ett försök direkt efter!!
Var är bullen - väntar på att den lilla ska titta ut när som helst nu. Otroligt spännande att följa!
Hjärtat Blöder - Ruvar just nu på sitt första försök. Hon har inget i frysen just nu, så jag hoppas lite extra att de lyckas på första försöket.
Marielle - Tror att hon plussade medan jag tog mina hormoner. Jag har känslan av att hon är en jordnära tjej som njuter till fullo av sin graviditet.

Svårt det var att skriva motiveringar. Jag är normalt sett väldigt dålig på det, så det förvånar mig inte att jag tyckte att det var svårt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar