Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 12 februari 2012

Shoppat

Jag har svårt att stoppa mig och hålla band på mig själv ibland. Och idag var en sån dag. Jag tycker att det här magbandet är väldigt sött. Så det går inte att motstå.

Sen så tror jag att det bara är en fördel att använda magband tidigt. Det måste väl behålla elasticiteten i huden?
Jag är ju inte smal. Så jag hade redan som ogravid lite mage. Därför känns det lite extra bra att hålla magen på plats tidigt.

Visst är den fin. Köpte den från Jollyroom (<- LÄNK!) och man hittar den under kategorin mamma sedan gravid och magband.


Kram

2 kommentarer:

  1. Åhh, tack så jätte mycket för din fina kommentar, alldeles rörd!!
    Hoppas att allt är bra med dig och liten?! Längtar och väntar tills på onsdag med dig och mina tummar och tår kommer att hållas stenhårt hela dagen lång!!
    Och du, tack så jätte mycket för awarden! <3 Ska lägga upp den så fort jag har tid för att sitta vid datan och inte mobilen.

    Blev själv väldigt kär i magbandet nu när jag kollade in här, verkligen jätte fint!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du kan köpa mammagrejer :-) Härligt!!

    SvaraRadera