Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 14 februari 2012

Till J

Jag vet att min make J läser denna blogg. Vilket jag tycker är mysigt och jättegulligt =).

Idag är det alla hjärtans dag. Eftersom att jag inte har köpt något till J (förutom en liten sak) vill jag skriva till honom här.

J, du är den mest fantastiska person jag någonsin träffat. Det finns ingen som har ett större hjärta än du, J.
Jag älskar dig mer och mer för var dag som går. När det känns som att det inte är möjligt att älska någon mer än vad jag älskar dig så ökar mitt älskande i storlek till dig.
Jag är så lycklig för att just jag har träffat dig. Och att det är du och jag. Jag kan inte tänka mig ett liv utan ditt skratt, din knäppa humor, din kärlek, dina kramar och pussar, din ödmjukhet - listan är oändlig, så det lättaste är att säga kort och gott..hela du.
Jag ser fram emot vår framtid så mycket så att jag spricker!
Älskar dej finaste J.
Glad alla hjärtans dag!!!



Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar