Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 2 februari 2012

Stanna kvar lillen

Nu e jag på väg hem från sjukhuset. Ultraljudet kunde inte visa något alls. Det var alldeles för tidigt. Läkaren påtalade det flera gånger.

När jag höll på att klä på mig så berättade jag att jag var så orolig för att det börjat göra ont i magen på ett annat sätt än förut. Då ville hon göra en riktig undersökning.

Det visade att både livmodern å äggstockarna är ömma. Det var tydligen både goda å mindre goda nyheter.

Jag fick lämna lite blod så att de kunde mäta hcg-nivån. Så ska jag dit på lördag å göra likadant.
Sen ringer läkaren mig.
Kändes skönt att hon tog min oro allvar tillslut. I början fick jag känslan av att hon tyckte att jag var lite pjoskig.

Nu hoppas vi på det bästa. Stanna kvar lilla du!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar