Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 9 juni 2012

Vips så försvann chipsen

Jag har varit sugen på onyttigheter i flera dagar. Speciellt chips.
Idag tvingade jag iväg J så att han åkte till en kompis, så han får ha lite kul oxå.

Eftersom jag skulle vara ensam framför fotbollen beställde jag lite chips och choklad av J när han handlade.
Hällde upp halva påsen i en skål...tog inte lång tid innan den skålen var ekande tom. Så nu gav jag mig ett  litet förbud för påfyllning. Om nån timme eller två kanske..

Det var iallafall mumsigt =)

2 kommentarer:

  1. Det är säkert saltet du behöver. Ät på. Hellre det än lakrits sa min bm till mig. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att du nämnde det om lakrits. Det hade jag missat helt! Åt en påse lakritsnappar om dagen för att hålla magen igång. Det var ju inte alls bra.

      Måste vara saltet, och kanske fettet. Är normalt sett inte en chips ätare. Men nu kommer suget lite då å då :).
      Kram

      Radera