Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 28 juni 2012

Subway

I början av min graviditet levde vi på subwaymackor stundtals.
Det var när jag mådde som mest illa. Tålde inte lukten av matos, och man vill ju inte äta allt för onyttigt.

Idag ringde jag J och beställde subway till middag. Mums!!
Älskart!!

Det hel blev rätt kul. Jag sa att jag var sugen på något som inte var så bra och lite onyttigt. Tänkte mest på att det inte blir några lunchlådor.
Då svarade J - jaha, onyttigare än gifflarna och chokladbollarna?
Hahahaha, ja okej. Jag har varit lite onyttig den senaste tiden.
Men det har ju varit dagtid, subway mackan e ju till middag :).
Så då räknas väl inte gifflarna å chokladbollarna?
Nää...

5 kommentarer:

  1. Hahaha, vadå onyttigt?! Gifflar och chokladbollar är nyttigt ju! För SJÄLEN ;-)
    Klart ni ska ha subwaymackor! Finns väl sämre saker att trycka i sig till middag. Insjöfisk till exempel :-P
    Jag som svullat en del godis var lite orolig över vikten. Har ju inte vägt mig på snart 2 månader. Jaha, bara 8 kg sa bm imorse, det var ju inte så farligt. Så det är bara att fortsätta mumsa antar jag! ;-) Ja, inte HELT okontrollerat, men nåt gott måste man ju få äta ibland. Det vi går upp nu kommer vi amma bort! Så är det. Det har jag bestämt ;-) (Måtte det funka med amningen, annars blir det mååååånga barnvagnspromenader) :-D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jössös, Jag önskar att jag hade samma vilktuppgång som du. Just nu struntar jag i det faktiskt.
      Hahaha, ja, ens kostcirkel har verkligen förändrats. Är så sjukt sugen på en el maco. De säljs ju inte nu. Vilket säkert inte är något negativt. Då hade några bott i min mage nu :)
      Kram

      Radera
  2. Jag var nära att köpa med mig en macka till jobb idag men hann inte. Åhhh så gott!!! O inte alls sååå farligt onyttigt. :) Det är väl den, pizza, Maxburgare och Frödinge kladdkaka som snurrar i mitt huvud. ;-)
    Smaklig spis!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Pizza är ju sååå gott!
      Visst var det ätbart även innan graviditeten, men nu... mmm
      Pizza är beställt till fredagsmiddag :-D

      Radera
    2. Ja de är så goda!! Älskar subway just eftersom det är ett nyttigare alternativ som snabbmat.
      Hahaha, pizza är jag inte sugen på. Den hade kunnat bli jobbig.
      Men hamburgare och nykomlingen kebabtallrik e jag sugen på :)
      Kram

      Radera