Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 7 juni 2012

Helt slut vid 8:45

Jag sitter å väntar på att få träffa min läkare.
Var så varmt ute att jag höll på att kollapsa. Värmen tillsammans med att jag knappt rört mig på flera veckor gjorde såklart att jag var nära på att svimma.
Fick hoppa av min buss å lägga mig på bänken vid busshållplatsen.

Nåja. Nu e jag här. Något tidig.
Min läkare är egentligen inte på mottagningen idag utan har mer som
Jour. Hon har tryckt in mig på en tid som inte fanns alltså.
Hon vart alldeles nyss kallad till ett kejsarsnitt enligt barnmorskan.
Jag har inget emot att vänta.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att nästan svimma! Det är ju ingen behaglig känsla alls... Tur att du kunde vila lite och ändå hinna i tid!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det e inte så kul när det händer. Men jag har lätt för att svimma så det känns rätt logiskt att det blir snurrigt när man rör på sig mer än vad man gjort på mer än en vecka :)
      Kram

      Radera