Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 5 juni 2012

Reagerar på J´s röst

Jag har alltid känt mig tryggare när J pratar med magen. Han brukar prata allvar med den när vi är oroliga.
Känslan jag fått är att fröken därinne lyssnar på sin pappa redan nu.

Igår hände något helt fantastiskt. På sjukhuset kom vi på ett eventuellt namn till henne (har några att välja bland). Så igår så låg jag i soffans divan och J låg på resten av soffan. Magen låg uppåt och J kände efter rörelser då jag kände en del.

J frågade magen om hon var en *namnet* och fick en buff som svar nästan direkt.
Då sa J namnet igen och då kom den starkaste buffen jag känt!! Hela magen hoppade till.
Var en såån häftig känsla - att hon svarade på J när han pratade med henne.

Nu har vi nått vecka 23+0, bara 7 veckor kvar till nästa delmål =).


2 kommentarer:

  1. Lite häftigt att hon gillar sitt namn! Klart ni ska köra på det namnet då :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superhäftigt. Vi får se gällande namnet :)

      Radera