Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 25 juni 2012

Mätning av tapp + TUL

Idag var jag och mätte tappen med ett vul. Jag frågade om de skulle kolla så att barnet mådde bra å då sa hon som utförde ultraljudet att hon kunde göra ett tillväxtultraljud om jag ville.
Vart heeelt chockad å tackade ja direkt.

Jag har haft en del sammandragningar i helgen. Och såklart börjar man då tro det värsta. Trodde att de där 22mm som var kvar av tappen vid sista ultraljudet skulle vara helt borta nu.
Men nej då. Tappen håller ihop fint på 22mm fortfarande. Hurra!!!

När hon gjorde tillväxtultraljudet trippelkollade hon könet. Det e fortfarande en tjej som gömmer sig i min mage =).
Hon ligger med huvudet ner men inte farligt långt ner. Det är fostervatten mellan huvudet å utfarten så allt e fullständigt normalt.
Hon är exakt normalstor. På pricken av kuvan. Så himla häftigt.

Den snälla läkaren som utförde ultraljudet skrev ut en bild på Liten i profil. Liten rörde nog precis på sig när hon tog bilden, för man ser henne lite dubbelt. Det gör inte ett skvatt =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar