Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 26 juni 2012

26+0

Idag har vi kommit så långt som 26+0.
Det är bara 14 veckor kvar innan beräknad förlossning.
14st tisdagar kvar alltså. Det är ingenting!!
Mer realistiskt är att det e dryga 10st tisdagar kvar för vår del.
Det känns på ett sätt som extremt lite. Men på ett annat sätt känns det långt bort.

Jag måste nog faktiskt säga att jag aldrig trodde att tiden skulle gå så snabbt när man bara går hemma.

Sov dåligt inatt så jag har sovit nästan hela dagen. Det försenade min planering med listorna jag ska göra.
Det blir att sitta dubbelt upp imorrn :)

26+0!!

1 kommentar:

  1. Ja, riktigt roligt var det faktiskt. :) Kan lätt rekommendera att göra en. Kul om inte annat att ha kvar. :)
    Och tack för din gissning! :)

    Kramar!

    SvaraRadera