Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 15 juni 2012

Elak dröm

Den senaste månaden he jag inte drömt så konstigt.
Inatt både mindes jag drömmen och känslan den gav mig.
Minns bara en liten snutt.

Jag var glad och kände mig harmonisk. Rätt så var det är så kommer en gubbe fram till mig.
Han ger mej en obehaglig känsla redan från start. Så säger han
"du kommer att föda idag. Om du inte stoppar det".
Vaknade av hjärtklappning.

Och idag fick jag en ordentlig sammandragning. Snacka om att jag höll på att dö av nervositet. Som tur var så var det bara en riktig sammandragning.
Jag har haft flera små. Men jag tror att magen växer.
Är lite extra uppmärksam idag.

J kommer att köpa hem mat från donken idag :)!! Det är inte en el maco. Men det får duga. Hoppas suget försvinner.
Fredagsmys.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar