Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 29 januari 2012

Tiden står still

Jag förstår inte hur dagarna kan gå på som vanligt samtidigt som tiden står helt still.

Det var bara 6 dagar sen jag gjorde första testet. Hur är det möjligt?
Jag vill att tiden ska gå snabbt. Det är 17 dagar kvar tills vi har vår ultraljudstid.
Ska tiden stå still fram tills dess?

Jag ska inte gnälla. Det vill jag absolut inte. Jag bara vill att tiden ska gå s snabbt som den för i huvudet :).

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag vill också att tiden ska gå fortare. Så ikväll ska jag lägga mig tidigt,så det fortare blir måndag och det är dax för FET :)

    SvaraRadera
  2. Tiden går både fort och står still! Ibland känns det som slow motion och så vips har flera veckor passerat. Lite mysko är det :-)
    Hur mår du? Trött? Illamående? Konstiga sug?
    Kram

    SvaraRadera