Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 18 januari 2012

Ruvardag 5

Går tiden verkligen så här sakta? Är det möjligt? Känns som att dagarna flyger förbi samtidigt som de står helt stilla.
Det känns som att 27e är en evighet bort.

Är det någon av mina läsare som gjort en FET? Hur brukar cykeln vara? Jag tyckte att det var lite hårt av läkaren att ge oss en testdag 14 dagar efter återinförandet. Jag brukar ju få mens 14 dagar efter ägglossning. Dvs 3 dagar innan testdatumet.
Hur har ni gjort? När har ni börjat blöda?

Jag såg en söt lite body på en webbutik för ett otroligt bra pris. Så jag kunde inte hålla mig. Den beställdes och kom igår. Den var jättesöt.
Kanske lite tidigt i och med att vi inte ens är gravida. Men men. =)

1 kommentar:

  1. Åh, skoj! Bild!! Hur ser den söta bodyn ut?
    Jag hade testdatum 18 dagar efter ET, men det kanske inte går att jämföra med när man gjort FET i den naturliga cykeln...
    Hoppas hoppas att det inte kommer något blod och att du får testa positivt den 27:e!! :-)
    Kram

    SvaraRadera