Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 8 januari 2012

Era tummar verkade hjälpa

Jag har fortfarande inte fått utslag på ägglossningsstickorna.
Helt fantastiskt!

Jag hoppas verkligen att den dyker upp. Jag skulle nog allt vilja att ägglossningen dyker upp imorrn. Då blir det att vi ska åka till Uppsala på torsdag. Jag kan såklart inte vara ledig på fredag heller. Så om den inte kommer imorrn så får den hålla sig tills på onsdag.
För komma måste den. Annars blir jag lite arg. Vilket känns lite konstigt eftersom att jag försökt intala mig själv att det inte gör något om det inte blir något frysförsök denna månad.
Vem försökte jag lura...känns som att man går och håller andan i väntan på den glada gubben.

Kram


3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får ägglossningen idag då! Jobbigt när man inte kan påverka saker själv. Är ju bara att ha tålamod som vanligt :-)
    Håller tummarna för insättning på torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det berömda tålamodet ja =). Tack vad du är go!

    SvaraRadera