Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 26 januari 2012

Dagens test

Igår bestämde jag mig för att ta ett till test innan testdatumet.
Tog ett nu på morgonen. Jag är himla glad för att jag tog det.
Nu känner jag mig mycket lugnare.

Det är starkare än i tisdags. Mitt första delmål är att klara mig fram till testdatumet. Efter det får jag inte oroa mig lika mycket.

Sätter in bilden nu. Men det går inte att förminska den av någon anledning. Testet hade inte hunnit torka när jag tig bilden. Så om nån tycker att det ser äckligt ut så är det bara att hojta till. Då ryker bilden :). Den är lite suddig med. Är inte alls nöjd med denna bild faktiskt. Förutom faktumet att det är ett positivt test på bilden

Det börjar gå in nu...att jag faktiskt är gravid



1 kommentar:

  1. Tjohoooooo :-)
    Det blir bara starkare och starkare. Äntligen!!!

    SvaraRadera