Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 10 januari 2012

Satsar på morgondagen..

Ingen ägglossning idag heller. Den här ägglossarjakten börjar gå mig på nerverna.
Idag på toan kunde jag inte hålla mig från att skälla på min kropp. Vart en del svordomar. Hur svårt ska det vara liksom? ;)

Nåja..när man testar med ett digitalt test så kan man se att teststrecket blir starkare (även om Clearblue säger att man inte kan gå på det). Jag brukar alltid få en stegring på teststrecket innan jag får en glad gubbe. Och idag var teststrecket rätt mörkt. Jämfört med igår var det iallafall 1-3 nyanser mörkare.
Så förhoppningsvis dyker den glada gubben upp imorrn.

Om jag skulle få ägglossning imorrn ska jag till kliniken på lördag - vilket är helt okej. De har öppet och man ska kunna få tid. Däremot så har jag planerat en sak på söndag. Så då blir det bökigt igen. Självfallet ställer jag in om det skulle falla sig in att FET blir på söndag..men endå.

Blir bara så sur på att vi behöver vänta...lite småbitter med.

Eftersom att teststrecket var så mörkt idag är jag lite rädd för att jag ska missa ägglossningen. Kan man göra det? Läste i någons blogg att hon testar både morgon och kväll. Varför då? Är det vanligt att man gör så?

1 kommentar:

  1. Man bör testa på eftermiddagen..
    Jag testade två ggr om dan förut och fick alltid glad gubbe på kvällen, nu testar jag endast på kvällen vid 20.00, bara man håller sig minst 4 tim innan.
    Brukar du känna din äl?
    Jag håller tummarna att du ägglossar snart!
    Kram!

    SvaraRadera