Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 10 januari 2012

Nu är den här!!!

JAAAAA!!! När jag kom hem hade jag hållt mig hela evigheten för att kunna testa nu på kvällen. Så jag rusade in på toa och kissade i den lilla plastmuggen som väntade så tålmodigt på mig.

Och bara sådär...en glad gubbe. Jag blev så glad att jag skrek så högt jag kunde "GLAAAAAAAAD GUBBE!!!!!".
Stackars J visste inte ens om att jag testade nu på kvällen (vill inte verka så hysterisk som jag är trots att jag alltid erkänner i efterhand) svarade jätteglatt "Har du testat? Du testade väl negativt i morse".
Jag skuttade ut och visade honom testet, tog en bild på det, och så pussades vi.
Han gick nyss och la sig med ett leende på läpparna.

Hur ska det bli när vi plussar? Det får vi ta då. Men antingen blir vi nog helt chockade (som vi blev när vi fick missfall) eller så kommer vi stå å tjuta ikapp så grovt att ingen av oss kan andas.
Hahaha...

Imorrn ringer jag kliniken. Fast först ska jag testa och se om jag får en glad gubbe imorrn med. Får jag det så borde det vara bäst att åka in på lördagen va? Eller då har vi iallafall det resultatet till klinken med.
Så det är antingen fredag eller lördag.
Nu hoppas jag på lördag. Då kan J garanterat förlja med. Annars så måste han ta ledigt från jobbet - jag har ju redan fixat den biten ;)

Tänk!! Vi ska få göra en FET om bara några dagar. Nu börjar den "roliga" ruvartiden snart igen. Denna gång ska jag leva på som vanligt. Ingen jäkla obetald semester denna gång.

Tusen tack för era tummar. Ni är magiska!!




Jag är lika glad som denna gubbe är söt! Jag älskar clearblues digitala ägglossningstest! Älskar!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Jag räknar till fem jag med å ibland låter jag den sitta lite till innan jag drar ut den. Jag har inte fått några märken alls, när jag tagit ut nålen så ser jag inte ens vart den har suttit! :) Känner inte heller någonting förutom efteråt då det svider till en aning under 30-60 sek. Får köpa sånna då, känns ju lite smidigare! :)

    Åh va roligt! hoppas allting går vägen nu då! jag håller mina tummar för er!

    SvaraRadera
  2. Grattis till den glada gubben. Håller tummarna att det blir på lördag då. :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas också på lördag så att ni båda kan vara med! Nu måste det bara gå!! :-)
    Mina tummar är blå nu, men jag håller dem ett tag till :-D

    SvaraRadera