Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 24 januari 2012

Lutinus

Det blir ett likadant inlägg som för Ovitrellen. Många dagar för sent. En månad försent.
Men den som väntar på nåt gott... ;)

Jag har fört över en massa bilder till datorn. Då kom jag på att jag gärna vill spara dessa på bloggen. Så därför kommer de upp lite sent.

Detta var min allra sista Lutinustablett (hittade en i min väska som var oöppnad häromdagen dock..). Jag blev förvånad av tabletten då den var sträv. Som en alvedon. Jag hade trott att den mer skulle likna en rump-tablett. Ni vet - glatt liksom.
Man fick med ett verktyg som man kunde föra upp tabletten med. Den behövdes kan jag lova.
Inte det mysigaste man gjort. Men nog allt var det intressant









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar