Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 25 januari 2012

Luras kroppen åt detta håll med..?

Nästan varje månad som vi försökte kände jag av symtom sv en graviditet. Jag hade ju ont i boobsen å var lite känsligare för lukter.
Tror att det handlade om att jag alltid mått så innan mens. Bara det att man aldrig tänkt på set förut.

Imorse när jag vaknade så kändes boobsen lite mindre. Å jag mådde inte lika illa som igår.
Kändes inte som ett bra tecken.
Nu har det gått någon timme å boobsen har börjat ömma igen. Illamåendet kommer i omgångar. Men inte lika "starkt" som tidigare. Hoppas att det är för att jag har sovit som en prinsessa i natt.

Har lite ont i magen. Men det har jag haft från å till.
Så länge jag inte ser något blod ska jag hålla mig lugn :).
Kan det vara så att symtomen avstannar lite av sig självt å allt är okej?

1 kommentar:

  1. Jag tror att man känner efter alldeles för mycket ibland :-) Är ju toppen om man mår lite bättre emellanåt, men då blir man ju orolig istället... för att sen må apa igen och längta tillbaka till stunden då man mådde bra igen ;-)

    SvaraRadera