Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 17 december 2012

Tid hos vårdcentralen

Nu har vi fått en tid hos vårdcentralen. Passande nog 30min innan hennes vaccinering. (Imorrn alltså)

Vårdcentralen tyckte att det var konstigt att bvc tanten reagerat så då 37,5 inte är feber utan endast en förhöjd temperatur. Det kan de ha månader i sträck.
Suck.

Känns bra att kolla upp det iallafall.
Jag funderar på om det kan vara allergi. Mot kissarna då. Vi e ju som mest hemma på kvällarna å jag blir varm/får feber när jag e allergisk.
Så det e inte omöjligt.

Gumman har börjat prutta!! Innan har det kommit som plutt-plutt-pluttar. Men ni kommer det brakare.
Hon kan dessutom oftast bajsa själv! Ibland 2ggr om dagen!!!
Stolt man blir!! (Ja ni ser ju utropstecknena)

Hon är dessutom inte riktigt lika ledsen på kvällarna längre.

Nu ligger hon å sover på min arm som jag måste lyfta lite snett för att hon inte ska vakna.
Svarar därför på era kommentarer lite senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar