Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 3 december 2012

Ovant

Ett par dagar i rad har skruttan sovit till 4.30-05.00.
Nu ligger hon å rör på sig, fiser en del, men hon tuggar inte på händerna som är det tydligaste tecknet på att hon e hungrig.

"Normalt" sett vaknar hon alltid runt 3 å är hungrig. Men då tuggar hon på händerna som sagt.
Vet inte hur jag ska tolka henne nu.

Jag hör magen på henne kurra. Men gör den det för gaserna eller för att hon e hungrig? Svårt!!

Ikväll vart hon sådär jätteledsen igen. Eftersom det slog oss igår att det troligtvis är kolik så satte vi inte i henne flaska efter flaska. Vanligtvis kan hon äta 2-3 flaskorna rad. Tydligen kan de misstolka kroppen å tro att de är hungriga. När de sedan ätit för mycket blir magknipet värre.
Vi gav upp tillslut och gav henne en halv flaska till. Tillslut somnade hon i min famn. Helt slut!

Det känns skönt att vi kommit på det här. Jag trodde verkligen att vi bara hade en ledsen bebis. Å att hon inte kände sig trygg hos mig pga jag inte ammade å att hon därför inte slutade gråta trots att jag gjorde allt i min makt.

Oj vad hon fiser nu. Lillskruttan. Skönt för henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar