Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 12 december 2012

Hon utvecklas varje dag

Känns som det händer något nytt varje dag.
Hon har börjat prata. Den finaste röst jag någonsin hört gorglar och ooh-ar.
J och hon har riktiga konversationer när han kommer hem å har henne i knät.

Hon kramar om mig när jag bär på henne. Vilket gör mitt hjärta så varmt. Åh vad mysigt det är att hon känner sig trygg hos mig.

Hon kan nu även lyfta både nacke å överkropp. Min lilla fusk-leksak gjorde verkligen susen. Det tog bara någon dag innan hon fick kläm på det. Efter det har vi bara tränat på styrkan.
Ett riktigt bra tips till er med barn som har svaga nackar!!



2 kommentarer:

  1. Gullunge! :)

    Sv: Ja det är jag och pensionärerna som går på Waran! :) Funderade på att ta kontakt med gamlingarna när jag var och fick info om Waran. Jag är föräldraledig och de är ju liksom hemma så vi hade ju kunnat bli nya bästisar. ;)

    SvaraRadera