Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 6 december 2012

Det är ofattbart

Ellie har precis ätit sitt nattmål. Gick dessvärre inte att rapa henne hur mycket jag än kämpade. Hoppas att gasen passerar utan att göra för ont sen.

Iallafall. Nu ligger hon i mitt knä å sover. Hon ligger på sidan med ansiktet mot mig.
Hon är så himla fin. Tänk att hon är här hos oss på riktigt.
Tycker fortfarande att det känns ofattbart - jag är hennes mamma.
Hon kommer förhoppningsvis finnas hos oss i resten av våra liv. Sjukt!

Häromdagen på öppna förskolan sa en mamma jag inte träffat förut att det syndes att E var en tjej. Många bebisar kan det vara svårt att se könet på. De e ju söta små bebisar så könet e det minst viktiga..
Men iallafall, av nån anledning blev jag lite stolt. Vår söta lilla tjej. Tror det e ögonfransarna som avslöjar hennes kön ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar