Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 25 maj 2012

Jag missförstod

Skrev i ett inlägg att hon måste hålls dig i magen tills på tisdag (minst).
Jag missförstod helt. Från och med vecka 22+0 tillhör man förlossningen.
Från å med vecka 23+0 har barnet en chans att överleva.
Det är det viktigaste just nu.
11 dagar kvar. Känns absolut inte som en evighet å det känns absolut görbart.

Hoppas ni alla mår bra.
Jag kommer nog inte tillbaks till bloggen förrns om 11 dagar.
Tack för era tummar!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Fast jag håller mina tummar att hon stannar MYCKET längre än så där inne!!!
    Ha så bra 11 dagar du kan nu. Hoppas du får vara på fötter sen och göra vad du vill. Sängliggande är inte kul, men nu är det ju jättenödvändigt! Hoppas J och sjukhuspersonalen tar hand om dig på bästa sätt!!
    Kram kram från hon med blålila tummar :-)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att tiden går fort och att bebis vill stanna kvar några månader till.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår för att allt går bra och att bebisen stannar kvar ett bra tag till!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Kikar in och säger hej och hoppas att det är bra med er och lilla bebisen!
    Kram

    SvaraRadera