Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 5 maj 2012

Disney Store

När vi var i Skottland så hittade vi en underbar butik. Disneys egna helt enkelt.
Det bästa är att Disneybutiken finns online. Väljer man den i England så betalar man med pund och inte med Euro, så det blir rätt billigt.
Vi har redan beställt lite hem från den butiken innan. Och det gick på typ 500kr för fyra varor + frakt. Hur bra som helst.

Nu har jag kikat in där igen, vilket ni kanske kunnat ana :).
Och jag har blivit lite kär i en klänning därifrån. Blir nog att skicka iväg en beställning snart igen.
Känner mej smått besatt nu när jag vet att det är en tjej. Det känns himla kul att titta på grejer.

Det känns så mycket mer verkligt - jag vet att jag tjatar. Min ursäkt är att jag har moderkakan i framvägg, så att jag känner bara lite dova rörelser, så att få något som gör det mer verkligt är så otroligt stort för mig.

Igår på ultraljudet låg hon med huvudet upp mot naveln och fossingarna på urinblåsan. Jössös, hur ska det sluta. När hon blir starkare känns det som att det kan sluta illa, om detta då skulle vara en favoritposition.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar