Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 6 maj 2012

Sista jobbhelgen på en månad

Jag har ju försökt jobba varannan helg ett tag för att dryga ut mammapenningen lite. Men nu orkar jag inte mer. Vill kunna gå i affärer å så på helgerna nu.

Jag har missat att berätta för er hur det blir med jobbet.
Jag tackade ja till att jobba på annan ort med ett par villkor.

Jag ska ha full flexibilitet i mitt pendlande - vilket kommer att ske dagligen.
Jag ska få räkna in restiden som arbetstid å arbeta på tåget.
Jag ska enbart pendla en månad.
Jag kommer att bli ersatt ca 5000kr för besväret.

Eftersom att det bara är en månads tid känns det rätt bra.
Det e lite oklart om när detta ska börja.
Omorganiseringen ska vara klar senast 30/6.
Så efter det säkert.

Just nu njuter jag bara av att det är min sista helg :).

Kram

3 kommentarer:

  1. Det låter ju som en rätt bra deal!!
    En månad orkar man ju absolut :-)
    Härligt med lite extrapengar också.
    Skönt att du kan få lite fler lediga helger nu att shoppa, mysa och umgås på!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur!! Sen så känns det bra att man "ställt upp" så här innan man går på mammaledighet :)
      Kram

      Radera
  2. Tack för peppet, det är fullt möjligt med ett plus med andra ord ;) Kram!

    SvaraRadera