Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 17 maj 2012

Konstiga drömmar

Att man drömmer konstigt som gravid har man ju både hört av andra och upplevt själv. Jag har drömt att vi var så nyfikna på könet att J utförde ett kejsarsnitt på mig hemma. Ut kom två jättesmå bebisar som var könlösa..eller det gick inte att se något på dem. När de var ute så såg han att det var något mer i magen. Så fiskar han ut en kattunge. Jättejätteliten.
Så jag svarar - den är inte klar än...du får stoppa tillbaka den. Så det gjorde han oxå. Haha, behöver jag säga att detta drömdes några veckor innan rutinultraljudet?

Inatt drömde jag oxå en jäkla skum dröm där J var otrogen mot mig. Framför mina ögon med hans brors tjej. Han har ingen bror så bara där är det konstigt...
Väldigt konstigt!

Det bästa med att drömma så konstiga drömmar är att de är så otroligt konstiga så att det inte kan finnas någon sanning i det alls.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar