Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 1 maj 2012

Craving

J är på väg hem. Han har varit hos en kompis. Lite lägligt då jag fått en extrem craving.
Jag måste ha en apelsin festis. MÅSTE

Jag smsade detta till J som ringde upp när han stod i butiken. I smset sa jag att jag ville ha 2st stora förpackningar. När vi pratade i telefon lät han lite söt å sa..."Det är en liter".
Det var jag fullt medveten om. Den ska nog kunna slinka ner utan problem ska ni se.

Nu e han som sagt på väg hem och jag längtar till döds. Både efter honom och festisen. Mest honom såklart.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hahaha, är du säker? Om J stod utanför dörren tomhänt, eller om det stod en tunna apelsinfestis ensam där... ;-):-P
    Jobbigt m dessa cravings :-D
    Man kan liksom inte tänka på NÅNTING annat än det just då.
    Hoppas du fick din dricka :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, det finns en stor risk att det hade blivit rätt dålig stämning här hemma om jag inte hade fått festisen. Så det ligger något i det du säger =).
      Ja det är helt sjukt vad man kan bli sugen på något så otroligt mycket - och att det går på en nanosekund!
      Kram

      Radera