Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 8 maj 2012

Magen vecka 19 (18+3)

Det var två veckor sedan jag lade upp hur magen ser ut. Det har hänt grejer igen.
Vilket känns konstigt. Enligt mitt tycke har magen inte blivit så mycket större, den känns inte annorlunda. Däremot så har jag insett att det blivit lite större då jag som jag sagt tidigare slår i magen lite. Det går liksom inte suga in magen lika lätt när man ska ta sig förbi trånga utrymmen.
Mina mammabyxor har blivit lite för tajta (hjälp!). Resåren är rätt hård och klämmer åt magen så att det blir obekvämt. Det är inte byxorna jag har på bilden, dessa har av någon anledning gått sönder vid knät(?!?)

I fredags när jag tog den här bilden fick jag en smärre chock. Se där...där är magen. Jag kanske bara får för mig det, men är den inte rätt långt ner än så länge?

Jag har aldrig känt mig finare. Man får ju inte säga sånt här om sig själv, men det känns som att jag strålar.


























Kram
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar