Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 1 maj 2012

Utmanad

Jag har blivit utmanad av lilla jag (<-Länk).


1. Om du fick dejta en kändis, vem skulle det vara?
Oj, eftersom att jag helt ärligt bara har ögonen öppna för J (han har allt den här mannen) är det en riktigt tuff fråga. Men Herr Depp kanske..en ung Herr Depp.

2. Vilka är dina tre bästa egenskaper?
Omtänksam, positiv och ja...har ett stort hjärta.

 3. Vilka är dina tre sämsta egenskaper?
Vill helst inte tänka i negativa banor. Det skulle vara tidsoptimist, lätt för att bygga saker på hög och dålig på att dammsuga

 4. Vad kan du absolut inte äta?
Allt som låter äckligt och kryp. Tack men nej tack!!

 5. Ditt absolut bästa minne?
När jag förstod att J älskade mig på riktigt.

 6. Har du någon hobby?
Jag älskar hästar och djur. Annars tycker jag om att skapa (typ sticka) men jag är inte så bra på det..

 7. Hur träffades du och din partner?
Vi "träffades" på Lunarstorm 2003. Efter ett par veckor chattande på msn kom han till Stockholm. Sedan dess har det varit vi.

 8. Vad ångrar du mest i ditt liv?
Jag har lätt för att få skuldkänslor. Så jag ångrar mycket. Tillexempel när jag var tonåring och höll upp dörren för en man med barnvagn. Han hade trevligt med några vänner och tog lång tid på sig innan han kom fram. Då jäktade jag på honom en del. Det ångrar jag. Han sa "Förlåt" på ett sådant sätt att det gick rakt in i hjärtat.

 9. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Vi gifte oss förra året på skansen och det var perfekt. Vi ska ha en större fest för fler av våra nära och kära. Då får vi fylla i de blankstegen som var efter bröllopet vi hade - t.ex. lite tal vore kul.

 10. Hur många barn trodde du att du skulle få som liten?
Som liten trodde jag 0. Var lite orolig för hur världen skulle se ut. Men som tonåring bestämde jag mig för 1 barn.

 11. Vad är det bästa som har hänt i ditt liv?
Helt klart att jag träffade J  och att jag nu är gravid med vårt barn. Det är nästan lite för bra för att vara sant.

Nu är det meningen att jag ska skicka detta vidare till 11st till. Men jag tänkte vara lite fräck och säga att alla är utmanade. Så får de som vill ta och utföra utmaningen.

Frågorna är (snodde de rakt av från lilla jag):

1. Om du fick dejta en kändis, vem skulle det vara?
2. Vilka är dina tre bästa egenskaper?
3. Vilka är dina tre sämsta egenskaper?
4. Vad kan du absolut inte äta?
5. Ditt absolut bästa minne?
6. Har du någon hobby?
7. Hur träffades du och din partner?
8. Vad ångrar du mest i ditt liv?
9. Hur ser ditt drömbröllop ut?
10. Hur många barn trodde du att du skulle få som liten?
11. Vad är det bästa som har hänt i ditt liv?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar