Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 18 maj 2012

Inlagd

Vi har haft en jobbig helg å det var tur att jag lyssnade på mig själv å åkte in. Jag har börjat öppna mig. Livmodertappen verkar vara slapp å kan inte hålla kvar graviditeten själv. Så jag har blivit opererad med ett stygn som ska agera livmodertapp.
Det är otroligt läskigt å jag e bara i vecka 20+6. Vilket innebär att hon måste stanna minst 8 dagar i magen.
Gärna mycket mer än så.

Jag ska vara sängliggande i två veckor till.
Era tummar brukar rädda mig. Håll gärna de åt oss denna gång med.
Det är absolut inte kört å doktorerna verkar hoppfulla!!

Massa kramar från oss

5 kommentarer:

  1. Åh, jag håller tummarna! Det kommer gå bra, det vet jag!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad läskigt. Håller alla tummar och tår jag kan.
    Många styrkekramar

    SvaraRadera
  3. Tänker på er och håller mina tummar jätte hårt. Kram

    SvaraRadera
  4. Nämen fy! Läskigt!!!
    Klart jag håller tummarna! HÅRT!

    Hur funkar det där med stygnet sen vid själva förlossningen? Måste de ta bort det då eller sköter sig allt på egen hand? Ligg nu helt still i två veckor (minst!)!!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hur går det? Har du tråkigt om dagarna eller tar de bra hand om dig? Ont? God mat? Hoppas att allt ordnar sig till det bästa nu!
    Saknar dig här i bloggvärlden, men du får kanske inte blogga från sjukhuset så jag får väl hålla mig lugn många dagar till... :-)
    Kram och bli bra nu!! Du måste ju få komma ut och njuta av sommarvädret snart!

    SvaraRadera