Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 23 maj 2012

Uppdatering

Jag ligger kvar på sjukhuset å liten är kvar i magen.

Tack för era kommentarer. Jag saknar era bloggar mer än vad jag trodde att jag skulle göra nu när jag inte läser dem.

Anledningen till att jag varit så tyst är bland annat att jag inte vill tänka på något negativt (blir lätt orolig när jag ser bloggen å tänker på allt) innan vecka 22. Men det har såklart med ork att göra oxå.

På måndag kommer en undersökning av stygnen att göras. Innan dess hoppas vi att de sitter kvar så tajt som de ska.
Lilla jag ställde frågan om hur det fungerar vid förlossning- som du misstänkte klipper de upp dem då.

Annars har jag det bra på sjukhuset. J är verkligen min klippa å sover med mig här. Han e endast ifrån mig ett par timmar om dagen. Resten av tiden spenderar han i en stol.
Han har dessutom dragit på sig en förkylning :(.
Vi tittar på film, spelar kort å dagarna går än så länge förvånansvärt fort.
Maten är lite sådär. Det går ner iallafall :).

Massa kramar

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du har sällskap nästan hela tiden! Kan tänka mig att tiden går lite fortare då :-)
    Hoppas du får komma hem snart. Är ju alltid lite trevligare hemma, även om man fortfarande måste vara sängliggande.
    Klart att det ska gå bra det här! Mina tummar är ju blålila av allt hållande, så oroa dig inte. Liten ska stanna där inne LÄNGE till!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det ser bra ut än så länge. Har tänkt på dig mycket. Stackars! Men du är ju på bästa stället. Håll ut! Tur du har mannen som ställer upp så mycket. :D
    Många kramar

    SvaraRadera