Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 18 maj 2012

Stamgästkort?

Ja då e man på väg mot gynakuten igen.
Det känns lite fånigt eftersom att det inte är direkt akut, men det är inte heller något jag vill vänta med.

Jag har ju känt mig hängig i stort sett hela veckan. Så häromdagen (som jag skrev om igår) började det kännas konstigt i underlivet.
Det har kommit fler konstigheter å jag har inte vett om det är normalt eller inte.
Har tex haft rätt ont i magen (växtvärk?), lite konstiga flytningar å idag kom det som hugg långt ner i bäckenet.
Droppen var att det var en färgad flytning som var lite stängning. Pratade med mvc å det verkar vara en urinvägsinfektion.
De har klämdagar å en odling skumme inte vara klar innan onsdag. Så hon rekommenderade mig att åka in akut.
Så här e vi nu.
Jag kan vara lite hyprokondrisk nu. Men jag känner mig febrig å har ont högt upp i ryggen.

Har inte kissat sedan 8 imorse å känner mej halvt döende..Hahaha.
Vet inte hur det ska sluta. 12 ska jag alltså få kissa.

Känns som sagt fånigt att åka in på akuten igen. Men hellre gör jag det å bebisen mår bra än att gå med en eventuell infektion tills på onsdag.
Usch, hur hade ni gjort?

Kram

2 kommentarer:

  1. Det här med UVI har jag dålig koll på eftersom jag aldrig någonsin haft det. Men jag tycker du gjorde helt rätt som åkte och kollade upp det på en gång. Hellre det än att gå och fundera på om man gjorde rätt eller fel hela helgen!
    STACKARS DIG! Inte kissat sen ÅTTA :-O
    Jag skulle ha dött. Jag har kissat TRE gånger sen kl 8 och vet du...jag skulle lätt kunna gå igen.
    Skulle inte klara mig ända till kl 12 från kl 8! :-)
    Hoppas att du är bra snart igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade också åkt in. Det kan tydligen vara farligt för bebis om du har urinvägsinfektion. Har haft det jättemycket tidigare men än så länge inget. Puh! Stackars dig att behöva hålla dig så länge. Jag har börjat köpa rör från apoteket som man kan ta med sig. Ett tips om det återkommer. :)
    Hoppas det gick bra.
    Kram

    SvaraRadera