Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 12 januari 2013

Kalender är beställd

Normalt sett är det jag som har total koll. Tänkte skriva att jag har koll på allt, men det hade nog varit en  överdrift.
Jag är bra på siffror och datum...även namn (ibland).
Det kommer naturligt för mig.

Nu har det hänt flera gånger att jag blandar ihop dagar, datum och bokningar jag har.
Blir tokig!!

Förra veckan beställde jag hem en kalender från personligalmenacka.se
Tyckte det var kul att man fick designa framsidan.
Men det var 2veckors leveranstid. Jag har redan lyckats göra 2st dubbelbokningar nästa vecka.
Dessutom hade jag missat att J är ledig på fredag.
Suck, jag blir så trött. Hoppas att kalendern kommer snart.

Flytten har jag koll på. Har en app i mobilen. Är 65st dagar kvar idag!
wiiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar