Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 23 januari 2013

Här igen efter en produktiv kväll

Idag har jag å J fått mycket gjort!!
Jag har lagat mat, bakar dumlekakor å gjort play-doh deg.
J har tagit hand om bebis, städat, dammsugat å diskat (pysslat med papper med).
Vi har delat på bebisgoset å leket. Så lilla fröken har hållt sig nöjd.

Imorrn kommer min mammagrupp hit. Vi ska göra fotavtryck i gips. Därav behövde vi play-doh degen.
Så vill man ju bjuda på fika med... Å ha det rent :).

Nu sitter jag med en bebis sovandes på mig. Hon somnar i stort sett aldrig innan 22.
Idag sov hon dock 1h här hemma i babysittern. Tror att hon sov 2h när vi var på promenaden med. Eventuellt lite längre. Men troligtvis var det faktiskt kortare. Hon sov bara till centrum å på vägen hem därifrån. Så en halvtimme ungefär. Pigga lilla bebisen, som egentligen e supertrött men omöjlig att natta. :).

En vacker dag kommer jag knäcka den nöten. Då ska jag jubla. Bebis med gissar jag på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar