Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 19 januari 2013

Ellies dopklänning

Varken jag eller J är troende. Men vi båda tycker att det är viktigt med dop.

Kyrka + lokal är äntligen bokade. Det blir 13/4 i närheten dit där vi flyttar! =)

Jag har redan beställt dopklänningen...från england. Hahaha, ingen skräll att jag hittar något sånt här utomlands. Har en tendens att just röra mig mot engelska sidor.

Jag älskar den här klänningen så mycket att jag svimmar! Den är så fin!
Jag är helt säker på att hon kommer att vara den finaste bebisen som någonsin döpts i den.

Visst är den bedårande!?! Jag kan knappt sluta titta på den. Den borde vara framme i mitten av nästa vecka. Iiiiiiiiiiiiiiih!!!!
Sen ska jag fixa lite roliga ballonger. Vill ha en heliumballong med hennes namn på. Minst en iallfall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar