Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 7 januari 2013

Ålade sig fram

Ellie ålade sig fram idag. Gissa om jag blev snopen.
Här skulle vi träna lite nacke genom att ligga på mage. Då kasade hon sig från ena sidan av filten till andre.

Nu är det verkligen dag att inte lämna henne själv på säng, soffa eller skötbord. Om jag ska göra nåt får jag spänna fast henne i babysittern (som hon försöker rymma ifrån ibland), lägga henne i spjälis eller lägga henne på filten på golvet (men där behöver jag ha ögonen öppna för katterna, så jag kan inte lämna henne själv när jag går på toa t.ex).

Blev bara så stolt. Samtidigt som jag känner att det går alldeles för snabbt nu.
Bromsa bebisens utveckling tack!
Jag vill att det ska gå framåt, samtidigt som jag vill att hon ska vara en liten bebis.

Imorse sov hon på mig. På mitt "bröst". Hon gjorde alltid det som nyfödd och då tog hon knappt upp ytan på min överkropp.
Idag så var hennes ben en bit ner på mina lår (och då var de uppvikta i grodformation).
Då kände jag oxå en sten i hjärtat. Har hon blivit så stor? Stoppa bebisen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar