Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 11 april 2012

Tillbaka till verkligheten

Igår var första arbetsdagen efter påsk. Vår grupp kantades av sjukdom å dagen blev lite stressig.
Det verkar som det kommer hålla i sig i veckan.

Idag hade jag problem med att hitta kläder som inte gömmer magen ordentligt. Sen kom jag på att det spelar väl ingen roll om magen syns.
Jag längtar tills det blir en riktig gravidmage. Nu ser det ut som jag svullat påskgodis under helgen :).

Kram

2 kommentarer:

  1. Jamen det är ju en trovärdig ursäkt - godis är ju jättegott ;-)
    Det är bara att vänja dig. Snart är det omöjligt att gömma dig i tröjor - I know! Jag har ju givit upp helt nu och har långt tight linne på mig. Såååå skönt! :-D

    SvaraRadera
  2. Min mage är redan stor. Suck! Kan inte dölja den så länge till. ;-)
    Påsken är bra att skylla på. :)
    Kram

    SvaraRadera