Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 4 april 2012

Sjuka

Jag och J är sjuka. Det hela började i slutet av förra veckan då jag hade ont i kroppen och lederna. Igår hade jag huvudvärk.

Idag på vägen till jobbet nämnde jag till J att jag hade himla ont i halsen. Han svarade med att han oxå hade det.
Efter det gick det utför snabbt. Vi är riktigt dåliga.
J gick självmant hem från jobbet - jag som brukar få tvinga honom att vara hemma när han är febersjuk.
Det säger rätt mycket.

Det ända som känns lite trist är att jag MÅSTE till jobbet imorrn. Vi är underbemannade. Fan.
Jag som hade gjort allt för att få gosa in mig i sängen.
Dock kommer det nog bara bli en halvdag.
Vi ska ju till Värmland under påsk. Åh vad jag hoppas att vi kommer iväg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar