Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

onsdag 25 april 2012

Magen vecka 18

Magen är mindre svullen idag så jag passade på att ta en magbild. Känner mig nöjd med hur magen ser ut.
Kan komma på mig själv att stå framför spegeln och bara titta. Det är svårt att gå förbi spegeln utan att titta i den. Som sagt, på morgonen och innan lunch är magen såhär liten. Efter lunch och på kvällen är den betydligt större. Blir ni oxå uppblåsta?

Vägde mig idag med. Jag ska egentligen alltid väga mig på morgonen. Idag har jag enligt vågen bara gått upp 3 kg. Det kan jag gå med på =)


2 kommentarer:

  1. De där 3kg har verkligen satt sig på rätt ställe - finfina magen :)

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hiihii, tacktack =). Blir spännande att se hur stort barnet är.
      Kram

      Radera