Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 13 april 2012

Magen vecka 16

Det var ca två veckor sedan jag tog en magbild sist. Och OJ vad det hänt grejer.
Hela påskhelgen kände jag av växtvärk, men trodde inte att magen skulle växa så mycket som den gjort.

Nu är jag sugen på att gå med tajta kläder på jobbet. Himla kul!!
Samtidigt som jag känner att magen kanske är lite väl stor tidigt - men jag googlade lite och det verkar vara ganska normalt...faktiskt.
Sen har jag ju, som jag sagt 100ggr innan, några kilo extra sedan innan. Armarna var i vägen, därför står jag som en kyckling, vilket bidrog till lite extra svank..men men




Gissa vem som ska få Stampe i hyllan bakom

Kram

4 kommentarer:

  1. Ser så mysigt ut med mage. Längtar! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite kul med magen på det sättet att jag kändes mig pluffig fram till påsk. Sen sa det bara pang...så var den där. Den lilla bulan =)
      Snart är din mage här med.
      Kram

      Radera