Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

fredag 6 april 2012

Från AB till definitivt C

Igår var vi på stan en sbäng. Både jag å J var lediga. Han frågade mig på morgonen om jag behövde en ny BH. Min som jag använder mest börjar bli lite liten. Blev lite chockad att han hade märkt det med.
Så då blev det att köpa en ny.

Blev lite paff i provrummet. Plockade på mig en C-kupa för att jag tänkte att jag skulle ha något att "växa i". Men den sitter som gjutet.
Fick helt enkelt acceptera att jag har gått från en stor A-kupa-liten B-kupa till en välfylld C-kupa.
Så mycket större trodde jag inte att bumbisarna hade blivit.
Se där..
Lite komiskt faktiskt.

Passade på att köpa lite nytt bodybutter från BodyShop. En som skulle motverka bristningar. Jag tror att det blir perfekt.
Vad smörjer ni in magen  med?

Vi ska till Värmland idag. J städar å pysslar för fullt. Jag känner mig hängig. Orkade gå på stan igår. Kroppen hämnas genom huvudvärk och nästan feber.
Jag ska inte gnälla. Utan hoppas på att det blir en riktigt mysig påsk. Det kan hända att det står still här inne på bloggen ett par dagar.
Massa gula påskkramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar