Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 2 juli 2012

Jössös

Det tar på krafterna att göra utflykter.
Var på återkontroll på sjukhus idag.
Gick bra. Hon tog en odling från grottan å skrev ut medel till magen.
När jag var på sjukhuset fick jag ett medel som satte fart på den otroligt smidigt, så då ville jag ha det hemma.

Även hon såg var blödningen kom ifrån. Det var inget farligt och det kan mycket väl komma mer blod.
Nästa besök är om 5 veckor!! Kära jössanens!!
Hoppas tiden går snabbt.
Min läkare har semester som kommer emellan och hon trodde att det skulle gå bra endå.

Hon sa att hon mycket väl tror att jag ska kunna klara mig till vecka 36. Åååh vad jag hoppas på det!!

När jag kom hem var jag helt slut och sov i nästan 3h. Missade mitt favoritprogram :(.
Missade detta i fredags med. Nåja :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar