Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

tisdag 3 juli 2012

En bra dag - vecka 27+0

Idag har vi gått 27 hela veckor. Wiihoo!!
Om endast en ynka vecka når vi alltså vecka 28+0, som barnmorskorna säger är just en magisk gräns i bebisens utveckling.
Känns helt fantastiskt!! Då har det även gått 2 månader sen jag var inlagd (cirka). Det i sig innebär att vi kommit "halvägs". Då e det bara 2månader kvar till vecka 36+0, då de klipper cerclaget.

Idag vågade jag på att beställa hem en söt liten overall från ellos. Den e rosa å ser ut som en liten teddybjörn.
Ellos hade för övrigt väldigt söta grejer till ett helt okej pris.

På lördag kommer min syster med familj + min mor hit. Vi ska gå igenom alla babykläder som min syster lämnat till min mamma. Ska bli så kul!!
Vecka 27+0, känns sååå ofattbart bra!!

1 kommentar:

  1. Skönt att det går bra för er! Jag hoppas de går bra men jag börjar känna mig lite smått nervös!
    Det går nog bra.
    Jag beställde kläder på halva priset från lundmyr som ligger på posten nu å väntar på mig. Som sagt, jag gillar rea! :)

    SvaraRadera