Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 22 oktober 2012

Nattens misstag

Ibland så undrar man om man blir klokare med åren eller inte.
Och om man nu ska bli klokare med åren - borde jag inte veta bättre?

När jag gick upp för att göra nattmat till E hittade jag choklad. Den smällde jag i mej i ett nafs.
Har mått bättre än vad jag gör nu.

Nåja, det var gott medan jag mumsade iallafall :).

Nu hoppas vi på att jag får sova lite till. Inte lätt när en förkyld snarkandes J ligger intill å E sover oroligt. Hon verkar vara lite snörvlig sen så spökar magen lite på henne tror jag.
Jag njuter dock av att E är morgontrött. Får hon sova med mej i sängen kan vi sova till 10 på dagarna. Då hinner jag få den sömn jag behöver.
Hoppas att det funkar lika bra sen när J börjat jobba :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar