Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

torsdag 25 oktober 2012

Jag har bestämt mig - tror jag

Nu får det vara nog med velandet.
Jag kommer att bjuda in er å läsa mom privata blogg. Tror jag.

Det enda som stoppar är att jag inte vill att denna blogg glöms bort.
Den e ju så viktig för mig.
Jag har lite svårt för att släppa grejer. Som ni kanske märker ;).

Jag funderar på om det vore skoj av låta det sista inlägget handla om förlossningen.
Men ja, vi får se.

Skulle vara kul å släppa in er i mitt verkliga liv. Har ju ingen anledning att vara anonym nu liksom.

Man kan göra rätt fina grejer med bilderna på instagram. Kul!

6 kommentarer:

  1. Ja! Ser fram emot att även få besöka den andra bloggen. Den här bloggen kommer ju att finnas kvar (antar jag) och den har varit och är väldigt viktig även för mig! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina, fina du!! Ja klart denna blogg kommer att finnas kvar. Tar nog er tag innan jag byter. Haha, har seperatiobsångest :)
      Kram

      Radera
    2. Haha, du är ju till och med veligare än jag och har mer separationsångest också :-) Ja, gillar Instagram!
      Kram

      Radera
  2. Åh vilken fining :)

    Vad spännande om vi får kika in på din privata blogg. Jag är nyfiken. :)
    Kram
    Libra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :).
      Haha ha inte för stora förväntningar på den andra bloggen :).
      Kram

      Radera
  3. Ja, det är kanske enklare med en blogg och inte två. :-) Den här kan ju finnas kvar som ett fint minne!
    Jag är också nyfiken på din andra blogg!! :-D

    SvaraRadera