Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

måndag 29 oktober 2012

Jag måste räkna fel?!

Ellie vaknar normalt sett efter en inbyggd klocka nattetid.
Tre timmar efter det senaste målet vaknar hon å e hungrig.
Vi brukar lägga oss så sen som midnatt. Så hon vaknar runt 3 & 6 varje natt.
Jag brukar vara vaken 40-80 min vid varje matning. Tar tid att komma till ro igen.

Inatt kände jag mig till groggy när Ellie vaknade. Kollade på klockan som sa 4;53.
Vi gick å la oss vid midnatt.
Jössös, vad blir det? 5h? Känns som jag sovit en hel natt.
Räknar jag verkligen rätt? Får inte ihop det trots fingerräkning.

Jag firade med att bli dålig i magen.
Hoppas inte att det innebär att det e magsjuka på gång.
Visst borde jag redan blivit sjuk isånafall? Man säger väl att man ska vara hemma i hela 48h bara för att man ska vara helt fri frön sjukdomen.
Det är väl inte så att det tar 48h att bryts ut?

Nu ska jag sova vidare.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar