Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

söndag 30 september 2012

Sova i egen säng

Vår lilla korv har börjat sova i sin egna säng.
Vi vågar inte ha henne bredvid oss å det håller inte direkt i längden att hon ska sova på mig.
Det känns otroligt ostabilt det med.

Så det var viktigt för oss att hon skulle sova i sin säng så fort som möjlig.
Eftersom att hon e så liten lägger vi henne på kortsidan.
Inatt vaknade jag av att hon va lite ledsen. Hon hade ingen filt på sig. Hon hade snurrat runt så att filten inte hängt med.
Jag la henne tillrätta när jag matade henne.
Imorse så låg hon på samma sätt igen.
Snurrig liten bebis.

2 kommentarer:

  1. Hon är så söt! Även fast man bara ser en liten bit av henne så ser man hur himla söt hon är. Får mig att längta så enormt mycket efter min lilla bebis, fast den får vänta några veckor till :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad go du är!! Tack!!
      Hon är världens sötaste :).
      Din bebis är så duktig dom håller sig i magen. Jagr oxå väldigt nyfiken på din lilla.
      Kram

      Radera