Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

lördag 8 september 2012

Namntjyv!!

Vi har nästintill bestämt oss för ett namn.

Nyss loggade jag in på Facebook. Där såg jag att en gammal kollega fick barn inatt. Lilltjejen ska heta exakt det vi tänkt döpa vår tjej till.
Vi som var så nöjda med att det var ovanligt.

Känns fånigt att bli ledsen över det.
Det värsta är nog att de kommer att födas så tätt intill varandra.

Jag var iallafall tvungen att skriva till lin gamla kollega att vi oxå tänkt oss det namnet. Kanske var lite fånigt, men ville inte att hon skulle känna att de inte fick ha det i fred eller så.

Tänk om detta bli nästa flugan. Att alla barn kommer heta det.
Det visar sig :)

4 kommentarer:

  1. Klart ni ska ha det namnet ni tänkt er!! Hur mkt umgås ni, du och gamla kollegan? Om ni inte umgås mkt gör det väl inget om barnen heter likadant?
    Nu är jag nyfiken på vad hon ska heta så nu vill jag att hon tittar ut snart!!! :-D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan hända att jag överreagerar lite (igen). Vi umgås inte alls och vi bor just nu inte i samma stad. Jag å J har dock planerat att flytta tillbaka till den staden i framtiden.
      Det e klart att hon ska få det namnet om vi tycker det klär henne.bara jag som vart lite fånig.

      Ja hoppas hon kommer snart! Kanske kan avslöja namnet innan. Ska tänka på det.
      Det e ju bara det att bi bara bestämt oss till 98% :).

      Kram

      Radera
  2. Det där med namn är svårt. Ni får tänka på att om inte Facebook fanns så hade ni inte vetat. :)
    Kram

    SvaraRadera